Karatesparkaskläder

klänning 3 (350x800) klänning 4 (352x800) klänning 1 (326x800)

Idag känner jag mig lite såhär. Och jag har bestämt att höstens trendigaste är trikå. För det är skönast av allt och går både att mysa och att karatesparkas i. Men det kan ju bli trist att alltid ha pyjamas och problematiskt för den som inte arbetar hemifrån. Så då kan ju en trikåklänning vara lösningen, som däremot kan bli lite för party om den är svart och tajt. Men om man matchar med de där snabba skorna och en jeansjacka, så funkar det ju både i lekparken, på Ica och på kontoret(oavsett om det ligger hemma eller borta). Klänningen är från H&M och skorna Vagabond. Jeansjackan köpte jag under en skolresa i Aten när jag var 16, men jag har klippt av den och låtsas numera att det är en häftig designerjacka. För övrigt har jag fått hål i de fina, snabba skorna, så den ena är konstant full av grus. Peeling? Zoonterapi? Det ska väl balansera kroppen… Undrar vad som händer när man får zonterapi under bara en fot, blir kroppen alldeles sned och uppochner då?

Kommentera

