Jag är inte död, jag bara chokladknarkar

Varför jag inte bloggar?

Jag är inte död, jag har inte (men nästan) glömt bort hur det går till, jag har inte flyttat (men hela bloggverktyget har uppdaterats och ändrat utformning sedan jag sist loggade in, så det känns så!) och jag har inte tröttnat.

Men, jag HÅLLER PÅ, håller på så mycket att jag inte hinner. Lite ironiskt eftersom det jag håller på med är just att komma ikapp (med allt). Men sen håller jag också på att vyssja sjuka barn, att massera tandköttet(!) på barn som får hugg(hörn-)tänder stora som vampyrers, att krisa över hur det ska gå SEN (sjukt dumt jag vet, när en kan vara glad över hur bra allting går JUST NU) och så chokladknarkar jag för att orka med föregående punkter. Och snart. SNART. Ska jag vara ledig. Och då ska jag inte göra någonting, men eftersom det är lite svårt med två små och jag dessutom inte är så jättebra på att göra ingenting, så kommer jag med allra största sannolikhet bland annat blogga. Så försvinn inte!

Men nu ska jag först skriva ihop en artikel om höst- och vinterkyla, såhär lagom till midsommar. Pressläggningen är ganska lång ibland. Så det får nog bli både mörk jordgubbschoklad från Lindt (sjukt god!) och färska jordgubbar för att inte helt rubba den annalkande midsommarfeelingen. (Och URSÄKTA för alla parenteser! Även denna.)

knarkar choklad (800x531)

Och nej, jag är inte en sådan där som bara äter ett par bitar mörk choklad lite välartat och disciplinerat, det här är bara första portionen.

Obs. Jag har ingen dold reklam här. Mina kommentarer om produkter, butiker och annat är mina egna omdömen, bara för att jag råkar tycka så.

Kommentera

