Sovpåse och ormbajs? Här är min blogg enligt Google

Alltså, vad har jag för blogg egentligen? Tanken var att den skulle vara någorlunda nischad mot barn och föräldraskap. Men nyss tittade jag vilka sökord folk använt när de hamnat här via Google de senaste dagarna. Så, här är tydligen min blogg enligt Google:

Hur ser ormbajs ut?

Sovpåse bebis

Röten fitta

Egen reflektion och åsikt multipel skleros

Lufthjul till teutonia spirit s3

Frysta bär

Bästa nässprayen barn

Ormbajs

Facebookgrupp Barnvagnar

Rawfood

Min fitta

Sluta amma vid samsovning

One thought on “Sovpåse och ormbajs? Här är min blogg enligt Google

Kommentera

