Överlevnadskit: ostkaka

image

En mobilhälsning. Orkar inte resa mig efter kameran.

Ostkaka är grejen. För njut. För återhämtning. Utan ostkaka och grädde och bär hade jag inte klarat de senaste åren med graviditeter, amningar, separation och stress och press och allt skoj en ska orka med också! Oftast blir det klassisk köpeostkaka, men ibland gör vi egen, som blir lite annorlunda men god. Kan återkomma med recept på det en annan gång. För nu vill jag inte resa på mig. Törs en säga så eller kommer någon ropa på mig nu? Maaaaamma!(Läs: Askuuuungen!).

Postat med WordPress för Android

Kommentera

