1-årspresenten: aktivitetståg

En bra present för någon runt 1-2-3 år, tycker jag är ett färdmedel. För visst är det något särskilt med tåg, brandbilar, bussar, lastbilar… Det tror jag vilken minsting som helst kan intyga. Saga fick ett tåg, ett ånglok. ”Tuff tuff”, säger jag. Men vilket tåg har egentligen låtit så de senaste kanske hundra åren? Hur som helst fick hon ett urgulligt trälok att köra runt på (när benen vuxit någon cm så hon når ner) eller att dra runt på som gåvagn eller att lasta allehanda nödvändigheter i eller att bara pilla och fixa med. Det har även en klosslåda baktill. Kompakt och mångsidig leksak, om en vill hålla nere på antalet grejer eller spara plats.

tåg 1 (800x534) tåg 2 (800x531) tåg 3 (800x537)

Obs. Jag har ingen dold reklam här. Mina kommentarer om produkter, butiker och annat är mina egna omdömen, bara för att jag råkar tycka så.

Kommentera

