1.Gör det här 1.Gör det där 1.Gör även detta

planering (800x531)

Det är oftast för mycket att hålla ordning på. Kaos. Då brukar jag bryta ihop lite grand. Sen kokar jag kaffe och gör några listor. Klart!

Det har jag gjort idag. Listorna alltså.

Sen ska en ju utföra det som står på listorna också, men men… Tänkte nu skriva ”en sak i taget”, men det stämmer inte riktigt. Jag brukar numrera grejerna på listorna för att veta var jag ska börja och vad som är allra mest akut. Lite jobbigt bara när sisådär fem grejer är numrerade som feta 1:or.

Fler sätt att hantera kaos?

Kommentera

