Nu drar jag och lillfisen till Indien

image

Ja, det är majskrokar som skymtar i plastburken.

För tio år sen åkte jag på min dittills mest spännande resa, till Indien. Med en Kånken, som volontär, backpacker och fantastiskt naiv 20-åring. Nu åker jag och min 10-månaders med bästa vännen till Goa. Indien light? – Med rosa resväska full med barnmat och blöjor. Kånken håller däremot än för handbagage!

Det är svårare att resa nu. Med så mycket mer att vara rädd om, blir det också mer att vara rädd för har jag märkt. Så, vätskeersättning, solskydd och ficklampor att blända nattvakna ormar med, fyller lätt ut det sista av packningen.

One thought on “Nu drar jag och lillfisen till Indien

  1. HURRA!!!! Så himla bra och så himla spännande! det här är du så värd så det är inte klokt. Hoppas ni får en underbar resa, Njuuuuuuut! Puss på dig!

Kommentera

